• 締切済み

パンフレット の 担当 の 英語 を 教えて

日本のパンフレットには、よく 担当:******* とか、記載されていますが、その”担当”に当てはまる 英語の単語を教えてください。

みんなの回答

• dec02
回答No.3

You had better ask your question in the category of 英語.

kiki0704
質問者

補足

What do you mean? You are disgusting. I asked beecause I couldn't find the answer. If you write to me, you have to answer my question. I hate what you wrote.

回答No.2

contact person(s) 連絡窓口 も使えそうですね。 例えば、contactを動詞で使う場合は: For more information, please contact 〔担当者or窓口部署〕 at 〔XXXXXXX (電話番号、メールアドレスなど)〕. ご参考になれば幸いです。

kiki0704
質問者

補足

Thank you for answering my question. What do you think about using "Representative"?

• dec02
回答No.1

The person in charge(担当者) The person of exclusive duty(専任者) The staff(スタッフ)

kiki0704
質問者

補足

Thank you for answering my question. I got one idea from my native friend.But he is not familier with Japanese. It is "Representative". What do you think this ?