• ベストアンサー

英語にしてくださいませんか。。?

nak205の回答

• ベストアンサー
  • nak205
回答No.3

Sorry that you couldn't spend a good time long enough with them. When I heard the reason why you wanted to see them, I thought you were so honest, and that was really you. Other guys wouldn't have done it, but you turned out to be different as I expected. 最後のはさらりと、Other guys wouldn't have done it, but I knew you were different.でもいいけど。

pekoy
質問者

お礼

早速のお返事ありがとうございました。 みなんさんのご回答を参考に辞書を調べメールを送ることが出来ました。 それに自分自身もとても勉強になりました。 ありがとうございました! また宜しくお願い致します!!