• ベストアンサー

ルーターの設定ができません

asucaの回答

• asuca
回答No.1

一度ブラウザのキャッシュをクリアしてからアクセスしてみてください。 また、ルータの電源を入れ直すとうまくいくこともあります。

参考URL:
http://www01.tjsys.co.jp/jp/free/cache.htm
noname#1617
質問者

補足

asucaさんの指示通りにしてみましたが、以下のようなエラー表示がでてしまいます。m(__)m Problem Report There was a communication problem. Message ID TCP_ERROR Problem Description The system was unable to communicate with the server. Possible Problem Cause The Web server may be down. The Web server may be too busy. The Web server may be experiencing other problems, preventing it from responding to clients. The communication path may be experiencing problems. Possible Solution Try connecting to this server later