Looking for Two Impressive Rap Songs

このQ&Aのポイント
  • I'm looking for two impressive rap songs. The first one has a relaxing beat and features two male rappers taking turns rapping and occasionally saying 'anything' in a catchy way. The second one has a memorable line 'ASS ASS ASS' and is performed by a male rapper who incorporates fast-paced sections with lyrics like 'this gose you?' and 'this gose who?' It has a New York vibe, but the word might be 'us' instead of 'ass'. If anyone knows these songs, please let me know!
  • I'm searching for two rap songs: one with a laid-back beat and male rappers saying 'anything' in an impressive way, and the other with a catchy line 'ASS ASS ASS' performed by a male rapper who has fast-paced and New York-style sections. If you have any information about these songs, please help me out!
  • Looking for two rap songs: one with a relaxed beat and male rappers saying 'anything' interchangeably, and the other with a memorable line 'ASS ASS ASS' performed by a male rapper who combines fast-paced sections with lyrics like 'this gose you?' and 'this gose who?'. It has a New York vibe, but the word might be 'us'. If you're familiar with these songs, please let me know!
回答を見る
  • ベストアンサー

guys rap!!!

何度も同じような私の質問見ていらっしゃる方もいると思うんですけど、またしても曲名&musician&CD(アルバム)の名前を2曲探してます。。。↓ (1)anythingがかなり印象的な曲。2人の男性ラッパーの声が交互に時々anything! anything? というように歌ってます。結構ラップの中ではゆったりしたビートの曲です。(ラップ自体はゆっくりしてる感じはあんまりないんですけど..。) (2)ASS ASS ASSというのが印象的な曲。イメージ的にはASS ASS ASSっていうところがなんだかハッパ隊の曲にあったような。。。。っていう感じで、、、、もしかしたらassじゃなくて、usなのかもしんないけど、雰囲気的にはたぶんassであってるとおもいます。<---New York(ニューオリンズなど変わってるときも。。。). this gose you?ア゛ァ゛(意味としては「ううん」っていうかんじで。)アス アス アス! this gose who?アス アス アス!Yes,sir! >という感じの部分とめっさ早口な部分で構成されている男性rapperの曲です。なんかやっぱりassじゃなくてus??? 探してます!知ってる方いらっしゃったらヨロシクお願いいたします!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • akk
回答No.2

(1)について」解答したakkです♪(2)についても分かったのでまたメールしました☆その曲はPETEY PABLOというアーティストの「RAISE UP」です。ちなみに Us,us,us,yes sir!でしたよ♪

その他の回答 (1)

• akk
回答No.1

1についてはあってそうなのでお答えします☆多分それは、JAY-ZがEMINEMをフィーチャーしている「RENAGADE」だと思います。私の知っている限りではJAY-Zの「THE BLUEPRINT」というアルバムに入っていて、トラック12です♪♪