• ベストアンサー

英訳お願いしますぅ!

あなただけの私。そして私だけのあなた。 これからもたくさんの愛を与え合い、支え合い、 そして一緒にふたりの幸せを手に入れようね! ↑これを彼氏にあげるジッポにほりたいんですが日本語じゃはずかしいので英訳してください!!おねがいします*

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • hiromuy
回答No.2

I am only your sweetheart. And you are only my sweetheart. Let's give each other much love from now on, support each other, and get our happiness together. でも、思い切って日本語でぶつけてみるのもいいような・・・

iedeaira
質問者

お礼

ありがとうございますぅ!パート2もよろしければおねがいできますか?!

その他の回答 (1)

• hanbo
回答No.1

I of only you. Then, you of only me. Let's give it much love, and support it, and then get happiness of two people together from this as well!