• ベストアンサー

英文に訳してください

neil_2112の回答

• ベストアンサー
  • neil_2112
回答No.2

Dear sir; Visiting your shop the other day was quite an impressive experience to me, and by now I have made up mind to open a new shop like yours here in Japan. I would really like to start up a business relationship with you as a buyer and, hopefully in due course, I expect myself running my shop as your agent in Japan. I appreciate it very much if you could send me your dealer price list to me. I am looking forward to hearing good news from you. Sincerely; Kitty-girl

kitty-girl
質問者

お礼

この文章を早速そのまま使用させていただくことに しました。 大変助かりました。有難うございます。